یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: یکی از معیارهای شناخت نامزدها، کسانی هستند که از آنها حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر عصر امروز در جمع مردم دوراهک با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: غدیر مکمل رسالت پیامبر است و اسلام منهای ولایت مورد پسند خدا نیست.

وی با بیان اینکه در غدیر فقط بحث انتصاب امیرالمومنین(ع) بعنوان حاکم سیاسی نیست بلکه بحث امامت مطرح است، افزود: پیغمبر در روز غدیر مسئله امامت و رهبری امت اسلامی را برای همیشه تا قیامت مشخص کرد.

امام جمعه دیر ادامه داد: بنابراین غدیر مسئله تاریخی نیست که دوران آن سپری شده باشد تا درباره آن صحبت نکنیم، بلکه پیامبر با معرفی امیرالمومنین(ع) شاخص تعیین کرد مبنی بر اینکه مسئول باید از بهترین ها انتخاب شود و در خط امیرالمومنین(ع) باشد.

وی ابراز کرد: پیغمبر اسلام علاوه بر انتصاب امیرالمومنین(ع) بحث عدم تفکیک دین از سیاست و ویژگی حاکم امت اسلامی را هم مطرح کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ایران اسلامی در صنعت دفاعی و بنیه نظامی دست برتر دارد، گفت: ایران قوی، ایرانی است که از نظر علمی و اقتصادی و فرهنگی برترین باشد و پشتوانه مردمی نظام اسلامی مهم است.

وی با تاکید بر اینکه دموکراسی و مردم سالاری در ذات دین اسلام است، افزود: انتخابات پیش رو حساس و سرنوشت ساز است.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت و یاران او هستیم و برای ادامه مسیر او باید حضور پرشوری در صحنه انتخابات داشته باشیم و فردی با ویژگی هایی که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد: نامزد اصلح کسی است که به مبانی دین و انقلاب معتقد و وفادار به آرمان های امام و خون شهدا باشد و با صلابت در مقابل دشمن بایستد و فریب لبخند دشمن را نخورد و با بصیرت و پایبند به ارزش های اسلامی باشد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: یکی از معیارهای شناخت نامزدها، کسانی هستند که از او حمایت می کنند چون اینها فردا دنبال پست و مقام هستند و مسئولیت می گیرند.

وی بیان کرد: امیدواریم به برکت امیرالمومنین(ع) و غدیر دل های مردم متوجه کسی شود که به صلاح ملت است و در خط رهبری و پاسدار آرمان های امام و شهدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha